Hodnocení zápasu

24.09.2015 20:09

Byli jsem jednotní. Obrana super, útok hrál dobře dozadu, vraceli jsme se, vzadu standard kvalitní opora v brance. Na druhou stranu si myslím, že Hodonice byli ospalí a nepředvedli vůbec nic, takže z pohledu průběhu zápasu lehký soupeř. Hodnotí střelec čtyř gólů v utkání Dan Krásný

Tomáš Popelka autor dvou gólú dodává:

zaprvé bych chtěl, vyzdvihnout výkon celého manšaftu, hrali jsme zodpovědně do obrany. Samozřejmě pár chybiček by se našlo, ale nikdo nejsme dokonalý :-)

2.
Speciální příprava ani ne, ale podařilo se mi konečně zavázat brusle podle mých představ. :-) plus hraji v lajně se skvělým centrem, který mi servíruje samé skvělé přihrávky, potom je mnohem jednodušší dát gól :-)

3.
Pravidla jsou téměř stejná, líbí se mi pískání icingu. Možná by bylo dobré ihned přerušovat hru při ofsajdu, ale to je věc názoru. Já bych byl pro. Dále oceňuji vyšší tresty za zákeřné nebo tvrdé fauly. Jestli se to bude aplikovat, tak to bude jen dobře pro nás hráče. Musi být stanoveny nějaký mantinely, aby nedocházelo k nějakým incidentům, treba jako v minulé sezoně.